Rüyalarına Beni de Al

Şimdi sesler olduğundan da yüksek geliyor bana,
Kafamdaki seni susturamıyorum.
Aklım her hayır dediğinde,
Kalbimle deli bir savaş başlıyor aralarında.
Yenik düşen taraf her seferinde aklım oluyor belli ki,
Sevmek için seni seçmemin başka mantıklı açıklaması olduğunu düşünmüyorum çünkü.

Seni şimdi hiç olmadığın yerlerde arıyorum.
O senin hiç olmayacağın yerleri bir hayli iyi bilmeme rağmen,
Seni bulamayınca da bir hayli üzülüyorum.

Bulunduğum yere hiçbir zaman ait değilmişim gibi
Ve
Sen olmadan önce nasıl ben varmışım gerçekten hiçbir fikrim yok.

Seni sevmek, seni sevmeyi düşünmek,
Aptalca bir fikirdi.
Ben kalsam bile sen gidiyordun,
Benim gibi atmıyordu kalbin,
Aklını yenik düşürecek kadar güçlü değildi.

Hiç de bile,
Adil değil senin yaptığın.
Suçlusun lan tabi,
Suçlusun.

Sevilmekten çok uzak evlerde sevmekten başka gayem yoktu,
İçimdeki o hisleri kusmam gerekti birine,
(Sana göre bu herhangi biri olabilirdi)
Sana nasip olsaydı keşke.

Oysa hak ediyordun sen sevilmeyi,
Kendini bir hayli hor gördün,
Bu yanlıştı.

Umarım pişman olmazsın,
Dilerim uykusuz gecelerinin nedeni olmam.
(Bunu söylemek çok zordu zira rüyalarındaki tek gerçeklik olmayı çok isterdim)

Mutlu ol istiyorum,
Yüzün gülsün.
Baştan beri de bunu istedim.

Seni sevdim,
Sen de beni sev istedim,
Kim istemez ki?

Keşke dedim birkaç kere ama olsun,
Devam,
Sıkıntı yok,
Hoş kal,
Güzelsin zaten,
Yolun da açık.

Aferin sana,
Benim ağzıma sıçtın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar