Ketenpere


Önemli gün ve haftalar,
İnsanın düşünüpte hiç söyleyemediği yalanlar,
Kaldı ki ben bu tip konularda söz sahibi değilim.

Ellerim,
Ellerimde bir değişiklik yok,
Tırnaklarımı yiyorum hala,
Bir ömür törpüsü edinmek gerek.

Çok garip sesini unuttum diyodum,
Dün akşam rüyamda sesini duydum.
Eskisine göre bir hayli oturaklı olmuş,
Kız değil de bir kadın gibi konuştun benimle.

Bana bir gün bir şey olsa,
Farz-ı misal bir kaza geçirsem,
O zaman gelir misin ziyaretime?

Diyelim ki geldin,
Acıdığından mı,
Yoksa,
Kenya'da deprem olmuş umarım iyisindir ayağına mı yaparsın ziyaretini?

Büyük ihtimal bana birşey olsa ruhun bile duymaz.
Zaten arkadaşların benden nefret ederdi,
Onlar ne yapar eder, seni benden uzak tutarlar.

Rüyamda geldin,
Baktım,anlamadım bir daha baktım,
Sonra yıllardır tasarladığım o öpüşme gibi olmadı hiç öpüşmemiz.
Sen ağladın,
Bundan sonra bensiz ölmeye kalkışmak yok dedin.

Hatırlıyorum bizim ilişkide ilaçları daha çok seven taraf sendin,
Bir ilişkide daha çok seven hep daha kolay kırılırmış,
Sen çabucak paramparça oldun,
Tırnaksız ellerimde ıslanmış küp şekerler gibi dağıldın.

Etrafımda olan bitenler hep tozlu,hep kirliyken,
Senin kokun bile rüyada olduğumu fark ettirdi,
Hayal gücüm leş gibi be.

Beni hiç bırakmayacağını söyledin,
Uyandım,
Bensiz ölmeye kalkışmak yok dedin ya,
Bil bakalım sırada ne var.


Yorumlar

Popüler Yayınlar