Beni Sevmiyosun

Başım dönüyor.

Ağlamaklı olup olup kendime geliyorum.Seni gördüm.
Belki son kere belki bir daha hiç görmemek üzere.
Peki bunun hakkında ne yaptım?
Benim yerimde olsa herhangi bir yavşak napardı?
Bilmiyorum gidip konuşurdu heralde.
Ben öyle baktım.
Ben öyle baktım ve bi şeylerin olmasını bekledim.
Hani o başta ikimizi bir araya getiren gücün son görüşmemize de mucizevi bi etkisi olur diye bekledim.
Olmadı.
Sen baktın,ben baktım,
Sen bakmazken,sen beni göremezken ben hep baktım.
Orada yalnız duruyordun.
Etrafındaki insanlardan rahatsız,olduğun ortamdan mutsuz.
Gel de kurtar mı diyordun acaba sen o anda bana bi şey mi demek istiyodun?
Yoksa ben mi bana bi şey demek istemeni istiyorum?
Bilmiyorum şuan kafam bunları kaldıracak kadar düzgün diyil.
Hem acıyı hafifletmicekse,ben bu kadar içkiyi neden içtim?

Tek aydınlık ilerideki sokak lambası olan yollarda kendimi kusmaya ikna ederken buldum sonra.
O anda anladım acınacak haldeyim.
İnsanlardan koptum.
Etrafımda olup bitene tepki göstermek istemiyorum beni ilgilendirmiyor çünkü.
Sizin çok önemli işleriniz var,problemleriniz var.
Benim problemimse sizsiniz.
Sizi sevmiyorum nefret ediyorum tiksiniyorum sizden.
Etrafımda dolaşmayın.
Tek yaptığınız yalan yalan gülümsemeler ve sıradan vaatler.
Benim bunlara ihtiyacım yok.
Benim sarılmaya ihtiyacım var şuan
En çok da anneme sarılmaya.

Şevkat inanılmaz bi şey inanamıyorum nasıl bu kadar saf.
Seni kendi canından önce sayan insana tutun.
Ve olabildiğince insanı kendi canınla birlikte say.

Sen şimdi niye geldin niye gittin?
Ben bu içkileri içtim içtim de
Sen şimdi gittin
E bi yararı da kalmadı senin için içmenin.

Seninle aynı ortamın havasını solumak bile güzeldi.
Gözlerini var ya,
Gözlerini başka hiçbi şeye değişmem.
Bana seni son bi kere sevme şansı verdin.
Ama eşşek ben onu da iyi kullanamadım buna sen üzüldün mü bilmiyorum gerçi
Farkında bile olmayabilirsin.
Hatta farkında değilsin
Ve hatta
Beni hiç mi hiç sevmiyosun

Yorumlar

Popüler Yayınlar