Seviyor-Sevmiyor Hattı



Her zaman hatırlayabilir
Her zaman unutabilirsin
Seçim de gidişin de senin
Yanına al bak bunlar çingenenin zorla sattığı güllerin

Kalıplaşan cümleler kuruyorum
Kalıplaşan cümleler kuruyorlar

Böyle suni ilişkiler içinde
Bir minibüs hattı işletir gibi
Gidip geliyoruz seviyor-sevmiyor hattında

- "Bir kişi alır mısın."
- "Neresi?"
- "Şaşırt beni."

Yalnızlığı ölmek sayabilir
Yalnızlığı sol baştan sevebilirsin
Seçim de gidişin de senin
Kaçırma bak bir heyecan arıyor ellerin

Çok fazla hayal kuruyorum
Çok fazla hayal kuruyorlar (benim olmadığım)

Evrenin kayıp bir köşesinde yaşananlara bak
Burada ettiğimiz onca kavga gürültü
Dünya'ya zarar dahi vermiyor
Enteresan iş
Benim bir takım tabakalarım delindi halbuki

- "Houston, bir problemim var."
- "Nedir?"
- "Ketıl bozuldu."
- "E yalan bu."
- "Kusucam yalnızlıktan"

Çocukluğu gözü peklikle karıştırabilir
Çocukluğu geride bırakıp yastıklara ağlayabilirsin
Seçim de gidişin de senin
Zaten bu konularda sen daha iyisin

İyi niyetli insanlar görüyorum
İyi niyetimi insanlar görmüyor

Kapışılarak karışabiliriz artık
Çünkü hiçbir zaman biz "okey" olamayız
Gavur gevşeklerden değiliz
Sadece Batı'nın ahlaksızlığıyız.
Biraz da bu yüzden gidiyorsun zaten

- "Ama şirin bir yere gidelim."
- "Şirin derken?"
- "Bunların olmadığı."
- "Bunlar derken?"
- "Anladın işte bırak numarayı."




Yorumlar

Popüler Yayınlar