Hücum Kayıt

Akın akın ak bu sokaklardan
Arsız insan duygularından
Kişiyi güçsüz kılan ne varsa yak
Erit aynı potada

Hangimizin bilinmediği bir yenilgi yükseliyor
Dev korkunç bayraklı krallıklardan
Faşizm bir zafer daha kazanıyor
Düstursuzca sevgileri harcamaktan

Karnımız aç yediğimiz son yumruk aklımızda
Kolumunda kuvveti yerinde değil tutamam elini
Görsem son defa diye diye
Tükettik bir ileri iki geri kendimizi

Sen de hiç yardımcı olmuyorsun.

İlerlemeyelim daha fazla
Karanlığı görür gibiyim
Evet karanlıkta görülür
Zaten görülür olan gölgelerin hepsi görünürdür

İçimde kötü bir his var

Beni dinlemedin sana yapma demiştim
Sözüme kulak ver sesime dikkatli yaklaş
Kırılganım ve kırılgansın bir hayli

Benimki sıradan bir konuşma takılmadın biliyorum

Sözlerime son veriyorum
Doğru bir başlangıç yapana kadar
Kendimi terk ediyorum

Seninkinden iyi olmasın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar