Kavşaklı Yavşak (Veya Visa Versa)



Döndüm yolundan uğruna bu kavşaklardan,
Acelemi görüp yol vermeyen yavşaklardan geçtim
Sol elimle soluyorum bak bu son sevdalardan
Biliyordum severim ama yine de dönmekleri seçtim.

Bak işte burada üzdüler beni
Burada ilk yumruğumu yedim
Burada hüzün çöktü üstüme

İki bilet almıştık açık uçlu bir sinemaya
Gitmedik hala duruyor iki kişilik
İki değişik
Karakter çarpışması ve kozmik patlama
Seni sevmeyi öğrendim işte tam şurada

(Kalbini gösterir)

Yakınlaştım yakın gözlüklerim uzakta
Bulanık bir tezahürün kurduğu tezgaha düştüm
Sisler içinden geçtim yamacındaymışım senin meğer
İşte burada ben inandığım Tanrıya küstüm

(Tanrıyı hala büyük harfle yazıyor)

Hücumun vecibelerini yerine getiriyor vuslat
Sıradan bir cumartesi gecesi
Demek ki içilecek
Yardımın lazım kim başımı okşayacak
İşte burada egolarımız bir ve son kez çarpışacak

Döndüm yolundan uğruna bu yavşaklardan
Acemi görüp yol vermeyen kavşaklardan
Arşımdan öte bir karşım var muhtemel suretle
Yeniliyor adımlarım çıkmaya bu yüksek kaldırımlardan

(Ayakkabısı vuruyordur)

İşte burada yaktım yazdıklarını
Burada ateşe el uzattım pişmanlıkla
Ateşin soğukluğuna inandım
İşte burada yalnızdım ve fark edilir derecede haylazdım

İşte!
İşte!

Diye diye iki kişilik sinema biletini tek başıma harcadım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar