Kan ve Son


İnce bilekler, yüzde pişmanlık
Yüzde bir maske ve alışkanlık

Bak bazı kararlar verildi artık
Pişmanlık savruldu geniş yapraklı ağaçlardan
Ağırdan alan bir taraf vardı
Ne olursa olsun güçlü kalan

Bak mantığım son düzlükte tökezliyor
Sen biliyorsun bu işi
Bir gülümsemeyi esirgiyorsun mutsuz yanaklarından

İkili bir hayat yaşamak istiyorsun
Ne ayranım dökülmesin
Ama diğer her şey olsun hesabı

Tanrıyı hep erkek zannederler
Sen de onlardansın
Sana bir haberim var
Bu kadar acıya göz yuman
Mutsuzluğa neden olan bir otorite
Ancak bir kadın olabilir.

Gerçekçi bir plan yapalım şimdi seninle
Sen iste ben yaparım daha doğrusu
Planların en hası
Boyun eğmemle gerçekleşti bu güne kadar.

Başa dönmek, anda kalmak, yarını düşünmek yok
Dün öfke sağanaklarıyla dolu
Bugün kanlı bir cinayet mahalli
Yarından hiç bahsetmesek daha iyi

Elinin değdiği her şeyi kırmak istiyorum
Eline değmeye tenezzül edenleri parçalamak
Sevmeye yakın hissettiklerini ölmeyecek şekilde bıçaklamak
Tek tek hesap sorup bütün çıkış yollarını kapatmak istiyorum

İstenmiyorum.
Biliyorsun diyosun istemezken
Seni seviyorumlar artık inandırıcı gelmiyor.
Camların buhusunda bir iz bırakıyor,
Sonra ufak bir gülümsüyor,
Şiddetle ağlıyorsun.

Yine parçalanıyorum.
Üçüncü kişiler için yaptığım şeytani planları,
Kendi üstümde bir bir uyguluyorum.

Kan ve son.

Yorumlar

Popüler Yayınlar