Mutlak Mağlubiyet

Kasıla kasıla yürü,
Katıla katıla gül,
E hadi al bu gül sana,
Utana sıkıla aldım,
Solmadan terk etme beni.

Bu son konuşmamız hayli matrak oldu,
Ayalarım ter içinde,
Bakma ellerime,
Bakma güldüğüme,
İçimde sana karşı bir doyumsuzluk,
Hayal dünyamın ürünü olduğuna dair bir umutsuzluk var.

Kaçtıkça karşıma çıkıyorsun,
Otobüs duraklarında,
Çarşıda pazarda,
Elma da portakal da,
Büyük indirim varmış.
Hay allah kafam bulandı bak yine.

Taklitlerinden sakınmaya uğraştımsa da,
Kimle tanıştıysam senden izler bakındım hep,
Kimi elime yakışmadı,
Kimi param çıkışmadı.

Aldatmaktan korktum nefsim kirli,
Güçsüz,
Sevindiğimde ortaya çıkan hormonlarım,
Haydin babam dedi de,
Aklım yine otobüsteki sana,
Elmaya portakala gitti.

Kendimin aynası gördüm seni,
Kendi ellerimle yarattığım canavara baktım,
Aynalar sen gibi kırıldı ellerime battın hep,
Uğursuzluk derler,
Ben aymaz sakarlık,
Düzenli salaklık diyorum,
Affet.

Yorumlar

Popüler Yayınlar