Tecrit




Bir ışık sönüyor,

Donuyor büsbütün çöl

Alçalan sular biraz daha çekiliyor mağaralarına

Kaynaşıyor karmaşada kaybolan çocuklar

Anlaşıyor yavaş yürüyen yaşlılar

Bir deniz çevreliyor beni


Son derece romantik, iç işlerinde bağımsız

Sedatifler!

Neşeliyken değersiz ama mutsuzken lazımsınız

Koylarıyla ünlü ama iş içlerine doğru ormanlık

İlk bakışta mavi ve birden karanlık


Kuş bakışı bir kibirle yoğrulmuş

Ruh hali karmaşık

Apolitikleşiyorum şimdi yazdığım satırlardan

Yoğruluyorum yalancı yavşakların yağmalarından

Doğruluyorum haksızlıklardan dik ve kararsız

Anlatıyorum derdimi naif ve zararsız.


Çeviriyorum başımı dünya

Çeviriyorum başımı yalnız

Kuşlar ötüyor bir kırbacın şaklaması

Yirmilerinin ortasındasın benden söylemesi

Portakal kabuklarından bir maske yapıyorum

Ve vitaminim sadece mimiklerimde artık


Bir derdim var derdim bana mahsus

Çözülmedi ve çözülmeyecek bir garip husus

Kılıç ol kalkan olsun dayanakların

Arzu ol tevazu içinde hep yanakların

Batmak istiyor aşmak istiyor bir yanım

Biraz bekle zaten geçer yarın


Kalpsiz ol 

Yüzsüz ol

Arsız ol

Sen böyle olmadıkça daha sönecek ışıklar bol


Ve donan büsbütün bir çöl

Şehirden uzakta bir kara parçasıyım

Mutsuz ve kör

Sular yükseliyor elde iki seçenek var

Onlar gibi ol yada öl.



Yorumlar

Popüler Yayınlar