Heyhey'ler

Karanlığa inat,
Yapamadığın ama yapılması gerekenler,
Cesaret.

İntihara kalkışan her bireyin aklından geçer,
Bir binanın tepesinde,
"Bana sevdiğimi getirin! Buradan ölüm o kadar da korkutucu gözükmüyor"
Geçmişim aynam değildir artık,
Ruhum sek sekte hile yapmıştı bir kere,
Kimse görmemişti.

Karanlıkta söylenen yalanlar aksi gibi hep beyazdır,
Bir kişinin bildiği gerçek,
Bir başkasına anlatılmadığı sürece hep muamma kalacaktır
Çünkü sözler dillendirilmedikçe hep tahminden ibarettir.

Otobüste yer vermediğim teyze ne kızgındır şimdi,
Romatizma ve menapoz birleşince Viyana kapıları dahil,
"Haklısın aşkım!"

Yol ayrımından saptım,
Bugün iyi ki dedim,
Girmediğim yollarda bitmek bilmeyen bekleyişler,
Kirli işler var.

Poker de hile yapmıştım bir kere,
Ruhum değil ben,
Belki de ikimiz,
Gene de kaybetmiştik.

Destedeki kızlara asılıp,
Papazlara bir bir günah çıkarırken ben,
Oyun bitmişti.

İntiharın eşiği,
Aşıkların beşiğiymiş meğer.

Yorumlar

Popüler Yayınlar