Geçmiş olsun bana

Selam selam selam,

Adadan bildiriyorum.Buralar şimdilik güzel.


Bi önceki yazıda hastalık geliyor demişim.Geldi.
Ama hakketen ağzıma sıçtı ya.
Hani böyle bazı hastalıklar vardır ya size hayatı sorgulatır.
''Ulan sağlıklı olmak ne değerli bi şeymiş'' dersin.
Tam da öyle bi hastalıktı.

Elimin ayağımın farkına vardım.Doya doya hiçbi şey yapmayabilmek ne hayatiymiş halbuki ya,
Oksijen gibi.
Oturunca başının ağrımaması, ateşin olmaması baya bu hayattaki birçok şeyden değerli bence.
Jelibondan değil.

Haliyle bu hastalık da bu zamana kadar neden yazmadığımı açıklıyodur.
(Açıklamasa nolur lan dümbelek sana mı hesap vericem)

Bu arada okunma oranları bi hayli arttı ciddi ciddi oldu ya kafayı mı yediniz abi.
Utanıyorum.
Bi de sokakta görüp aa çok güzeldi falan diyince o ortama sis bombası atıp ortadan kaybolmak istiyorum.
Yapmayın öyle şeyler.
Takılıyoruz şurda.

He şey olur bak,
Zaten burda isim gözükmediği için yazıların altına yorum atabiliriz o hakkaten süper olur birbirimizin kafasını görmüş oluruz iki sohbet ederiz.
Fena mı olur lan sayın antipatik.Konuşsak nolur.

HİÇ ARKADAŞIM YOK


Cidden yok, bununla ilgili bi anımı anlatıyorum.
Geçen bi plaja gittik (Sizin deyiminizde biyeaaaeeaç)
Neyse takıldık hoş güzel dakikalar geçti.
Çıkarken arkadaşım dedi ki bu girişte verdikleri biletlerden 10 tane bulsan naparsın
E ben de dedim direk bütün arkadaşlarıma veririm hepimiz takılırız.
(O kadar da iyi niyetliyim bak)
Döndü:''Hangi arkadaşını mesela'' dedi.
Ve işte o an fark ettim ki
Hiç arkadaşım yok.
Bu da böyle bi anımdır.

Bana geçmiş olsun demeyi düşünün,tartın,deyin.

Hem ruhen hem de kafa olarak bu günlerde hangi yöne gidiceğimi bilemediğim için yazdıklarım da bi hayli saçma sapan oluyo.
Zaten şiir veya düzyazı yazmak ve başkalarına okutmak konusunda oldukça zorlanıyorum.
O yüzden emin olmadığım veya içime sinmeyen yazıları koymuyorum.

BU SEBEPTEN ÖTÜRÜ (HOF DARLANDIM CAM AÇIN)

Bu aralar edebi bi şeyler koyamıyorum pek.Ama denemelere devam inşallah olur yani ilerde.
Yani sende istiyosan.
İstiyo musun?
O da nası bilicem ki ağzıma sıçtın be
Git.

Her şeyin adaletlice olması dileğiyle

Şarkını dinle.Arkandan ağlar:Sertab Erener-Olsun



Yorumlar

Popüler Yayınlar