Çabuk Kaçış

Çabuk git buralardan,
Al oyuncaklarını,tebessümünü,
Uzun denizlere doğru yol al.

Sen geçtikten sonra üzerimden,
Öncelerin bir anlamı kalmadı,
Gözlerim durmuyor.

Git bir an önce gitmen lazım,
Çıkman lazım bu tarz romanlardan.
Bu romanlar hüzünle yazılmış,
Sonu baştan,en başından belli.

Belli ki kreptomanlar haklı,
Hayatın veremediklerini hayattan koparmak içimde saklı.
Ve kapının kulbu bir hayli paslı,
Zorlama o kapıyı.

Acilen git buralardan,
Seni gördüğümden beri,
Bi' küçük oturdu kaburgalarımın oraya.
Devamını göremiyorum birçok şeyin,
Kelimeler iç içe giriyor.

Ama sen kal,
Sen kalmalısın.
Sen ancak adi,piç bir masal kahramanısın,
Sana da kıyamıyorum,
Büyük ihtimal sen de çok haklısın
Fakat ben o taraflarıma hiç söz geçiremiyorum be kızım.
Beni biraz anla.

Tamam anladık sen gidicisin,
Ve bunun hakkında bir şey yapamayız.
Merak etme çok içtik ama sonra ayılırız,
Şimdi senle biz bir masal kahramanıyız,
Hüzünlü romanların içine sinsice gizlenmiş,
Ve bir hayli üzgün.

Tamam gidebilmelisin artık,
Çıkabilmelisin bu tuzaklardan,
Bir parça da özlemelisin beni uzaklardan.

Senin çekik gözlerinden haber alsam yeter,
Hali hatrı merakımda onların,
Özletmesinler söyle.
İmza,
En gerizekalı masal kahramanın.

Şiirin şarkısı:Yüzyüzeyken Konuşuruz- Konuşulacak şeyler

Yorumlar

Popüler Yayınlar