Yaşamak Sorunu

Çarpıcı süreler verilen
Ve başlamadan biten aşklar.
Son zamanlarda içimi bulandıran yegane konu bu.

Sevmediğimiz bedenlerle,
Nefret ettiğimiz karakterlerle öldürdüğümüz zaman,
Bak bir günüm daha yaşanmayacaklarla geçti.

Karşılıksız bir sürü söz verildi
Ve önemsiz bir dava daha görüldü,
Hakimler boşuna fazla mesai yapmaktan şikayetçi.

Gerçek sevgi neydi?
Veya daha önce var olmuş muydu bu topraklarda?
Bilim adamları onu bunu geçsin de bu taraflara baksın biraz.

Çünkü şayet gerçek sevgi varsa,
Sayısal loto tarzında talihlilerini bulmalı,
Bu durum çok adaletsiz.

İlle de bir talih kuşu konacaksa,
Bu konulara konsa ya,
Çünkü bu içimdeki memnuniyetsizlik beni bitiriyor.

Sevip de sevişemediğim,
Gidip de görüşemediğim onca sevdam,
Bugün tozlu raflardan inip hesap soruyorlar bana.

Halbuki onlar da haklı,
Bir heves uğruna harcandılar
Ve tarihe geçemeyecek kadar sıradanlardı.

Şimdi arkama attım sevdaları,
Bohça yapıp bekliyorum çöp arabasını,
Bugün bu sevdalar gidecek, yerine yenileri eklenecek.

Şimdi temizlenecek mi ruhum?
Yenilenecek mi hislerim?
Bilmiyorum.
Bak bir günüm daha yaşanamayacaklara gitti.

Yorumlar

Popüler Yayınlar