Cenanimo

Selam selam selam,

Merhaba nasılsınız? İyi davranıyor musunuz kendinize? Güzel.Bu sabah uyandığımda gözüme bi şey kaçtı. Bi şey diyorum çünkü çapak desem iğreniceksiniz.(Çapak nedir, nasıl oluşur hiçbi fikrim yok).
Asıl size ne dicem, fark ettiniz mi bilmiyorum, blog açtım. Gerçekten biraz şaşkınım. O kadar eski kalıcam esaslı olucam diye fanzinler dergilerle uğraş,sonun böyle olsun.

Problem.

Yani diceksiniz şimdi madem eziceksin neden yapıyosun. E sen dergiyi değil bunu okuyosun da ondan (Dergiyi okuduysan özür ve kokulu öpücük sana.) Her neyse şuana kadar eskilerden kısa hikayeler şiirler falan koydum ama bundan sonra kafama göre yazılar yayınlıcam. Belki her gün belki her saat. Neden? Çünkü canım istiyor. Farkındaysanız yazım kuralları falan da hiiiiç umrumda değil. Hatta şuan birkaç tane ö yazıcam

öööööööö

Gördünüz yapabiliyorum.Gerçekten harika bir his. Burdaki yazıların görüntülenme sayıları bok püsürü çok net görünüyo. Eğer güzel güzel insanlar okursa hem burdaki etkinliğimi arttırırım hem de (ikinci aklıma gelmedi sus.) Şimdilik söyliceklerim bu kadar ben buralardayım lütfen elden ele uzatın beni eğer ''Meh, olur okunursun ya'' diyosanız. Hadi kendinize iyi davranın.

Tivitırım şuralarda:benyanar


Yorumlar

Popüler Yayınlar