Kör Tarih


Bir kıştı düşündüm
Zihnimdeki yanlış hisleri bir poşete doldurdum
Sonra erotik bir konteynere koydum
Yolda kontrol ettim sevgiden bir havadis vardı cebimde
Tek kelime ve iki heceyle

Boşluklar iç pilav misali doldu aydınlık oldu
Yaşlar savaşlar sarmalandı birlikte yok oldu
Şimdi yolculuk bir kervan soygununa
Bilinmeyen ufuklara

Bir kıştı düşündüm
Külü ucundan düştü düşecek sigarayla
Islatarak geçen taksi kıvrak manevrayla
Bu sonun nazik bir başlangıcıydı
Sevmek bile bile ıslanmaktır demişti şair haklıydı

Yandın sen bak çık oyundan
İşler kızıştı su yükseldi boyumdan
Camların iradesi kadar olsaydı dedim
Boğulmadan önce son bir şarkı söyleyebilirdim

Bir kıştı düşündüm
Ve düşündüm yorulmaktan
Tek bir ses tonuyla sağa sola savrulmaktan
Ağladım bir süre bağırdım
Sonra yenik düştüm sessizliği çağırdım

Artık camlardaki damlaları yarıştırıyor
Arabaları birbiriyle yakıştırıyorum
Tek sözle unuttuğum sen aklımda artık
Gözlerim kapalı hayalimde kafam omzuna doğru yatık

Bir kıştı düşündüm
Erotik bir konteynerin kaderimdeki yerini
Ben tutunca ayrı bir güzel olan elini
Göremeyeceğim neşeni ve uzayan saçları
Yatağa yanlış kişiyle girdiğin akşamları

Bir kıştı düşündüm
Düşündüm
Düşündüm

Daha da bir şey olmadı.

Yorumlar

Popüler Yayınlar