Böyle Günlerde

O karlı günlerde üzülmen benim mesuliyetimde değildir,
Yağan bir kar,
Ve onu yağdırandadır asıl suç,
Tanrı kriminal suçlu sınıfına girer mi bilmiyorum orasını tam.

Bak bu günlerde güneş az görünür,
İçini ferah tut demeyeceğim,
Bu günler sana müstehaktır.

Rüzgarlar var,
Ve onu estirende asıl suç,
Bu konular üstüme vazife değil,
Çok büyük güçler,
Ampirik hislerdir bu günleri düşündüren.

Küçük bir kavanoza doldur bu günleri,
Sakla,
Yaz olunca bana armağan edersin,
Ben,
Günde en az dört kez bakabileceğim bir yere koyarım o kavanozu,
Sen,
Verdiğin gibi gidersin.

Karın yağışını,
Rüzgarın birçok önemsiz şeyi kırışını izleyemedik seninle,
Olsun,
Gün batımı ve güneş yorgunluğu gördük kısa süre zarfında.

O yalnız günlerde ağlaman benim yüzümden değildir,
Olsun gene de üzülürüm,
Fakat,
Yalnız olan bir sen varsın,
Ve yalnızlığı çekilmez kılan bir sen daha,
Eğer bir sorumlu varsa,
Onu göklerde aramak boşuna.

Yorumlar

Popüler Yayınlar