Kadrolu Şık


Şıkır şıkır giyinir,
Öyle giderdin benim hiç oralara gidilir mi dediğim yerlere.
Bakışların uzak,
Şu gözlerinin büyüsünü on üç yaşımdan beri çözemedim gitti.

Sana ikinci kez baktığımdaki ben,
Ve,
İkinci kez ben tarafından tepeden tırnağa süzülen sen arasında,
Dağlar kadar fark var.

Şimdi bir hırsız dolaşıyor evimde,
Duyuyorum o orada değerli bir şeyler arıyor kendine.
Belki bir iki parça gümüş,
Birkaç gram altın.

Bense odaya kitliyorum kendimi,
Ne bencilce.
Evimiz soyulurken ben sana yazıyorum.

Bu satırlardan sonra,
Senin şıkır şıkır giyinip,
Benim hiç oralara gidilir mi dediğim yerlere gitmem,
Bin kat daha zorlaşacak belki de.

Ama iyi tarafından bakmak lazım,
Her Türk filminde bir zengin kız ve bir fakir oğlan bulunur,
Sigortalı çalıştırsalar bari.

Yorumlar

Popüler Yayınlar