Konumuz sosyalizasyon

Selam selam selam,

Aklıma takılan bir konu var onun hakkında biraz canınızı sıkmak istiyorum.Konu şu:

HERKES ÜNLÜ OLAMAZ

İnternet tamamsın iyisin güzelsin de şu insanoğlunun dayanıcak bi omzu olamazsın be kardeşim, yapamazsın yani. İnsanlar artık gerçek hayatta ileri sürdüğü düşüncelerinden yeterli randımanı alamadığı için şansımı bir de internette deniyim moduna girdiler. Üzerine bir de sanal ortamda paylaştıkları görüşlerini reddeden veya karşı çıkanlara savaş açma yöntemi doğdu.

Geçenlerde bi kız başka bi kız hakkında özlü sözler kraliçesi trolcü olmuş diye yazıp çizmiş tivitırda. Gayet doğal. Neden? E çünkü kimse ağzına oturtamaz.Gayet basit. Diğer kız da buna karşılık linç edelim lütfen tarzı bi şey yazmış. Bu olay bildiğin iki erkek ren geyiğinin boynuzlarıyla birbirlerini öldürme pahasına dövüşmelerine benziyor (hayır benzemiyor??)

Birinci kız kıskanmıştır rahatsız olmuştur yazmıştır iyi okey de diğeri linç edin demiş. Ne demek lan o. Ben henüz sanal takipçilerin birinin ağzını burnunu kırdığını görmedim. Tabiki onun kast ettiği şey aaa çok kızdım yaa şuna kötü kötü konuşun ama yani abi sanal bi ortam ve tanımadığın bir sürü klavye çocuğu sana it köpek dese nolur demese nolur.

Neyse inşallah internet paketi harcamalarına değmiştir. (zamanlarına demiyorum çünkü bu işi yaptıkları zaman diliminde daha büyük bi şeyle uğraşıcak kapasitede olmadıkları için bunu yapıyolar bence)

Güzel.

Bu konuda insanları suçladığım sanılmasın. Bunlar çok aciz varlıklar. Yazık. Ne tarafa çekersen oraya pıtı pıtı gidiyolar. (ben de gidiyorum ya lanet girsin)

Hepsi Zukerberg yüzünden. Tivitir onun değil biliyorum ama bunların başı hep bu.

He ben konudan baya saptım, hemen toparlıyorum:

Bu şekil sitelerde takipçi kasıyim ünlü oliyim kafasında bissürü insan türedi. Her isteyen fenomen ya da popilokko olamıyor ne yazık ki kardeşim. He olanlar nasıl oluyo? Göt yalıyolardır muhtemelen çünkü her hangi bir yetenek gerektirdiğini düşünmüyorum.

O yüzden üzülmeyelim. Ufak ufak tivikler minik minik sneypler atalım. Halka da çok açılmayalım.

Güzel okudun al sana hediye: efso şarkı

Yorumlar

Popüler Yayınlar