Yüzüncü Yazı

Selam sana deniz kızı,
Başlıktan da anlayabileceğin üzre blogun yüzüncü yazısını kaleme alıyorum şuan.(Klavyeye mi alıyorum deseydim tam emin olamadım.) İyi kötü bir ton şey yazdım buraya.Kime ulaşıyor,ne hissettiriyor bilmeden içimden geldiği gibi öyle yazdım.Baktım o kim olduğunu bilmediğim densizler hakkaten düzenli bir şekilde yazdıklarımı okuyor.Mutlu oldum,eyvallah.Yazmak hep utanç verdi bana neden bilmiyorum yenemedim bu huyumu.Kızardım,bozardım bazı şiirleri,hikayeleri paylaşırken.Yazmak değil de paylaşmak zor bana onu anladım sonra.Yavaş yavaş yeniyorum bu huyumu ama teşekkürler.Eski yazılara bir göz gezdirdim arada hal hatır sorarmışım sonra samimiyetsiz olmuşum haklısın orda bak diyeceğim bir şey yok ama sen de pek oralı olmadın o ayrı.

Fırsattan istifade nasılsın umarım her şey adaletlidir,keyfin yerindedir.Buralar temiz,asayiş berkemal rahatta dinle beni.Birkaç karar vermem gerekti yaşımdan büyük,hala veremedim ama yakınız Aylin merak etme merkez 4540 da ışınlanmayı falan buldu herhalde haber vermiyor pezevenkler.

Can Bonomo yeni albüm çıkarmış ben kayıtsız şartsız beğendim ama yine de sen bilirsin.Lara di Lara da fena yapmamış. İkisini de dinle,tarafını seç.

Havalar baya baya güneşli falan karlar kalktı. (fakat ne yağdı be) Kızlar yaz geliyor nesfitlerinizi ihmal etmeyin bol bol karnabahar yiyin.Hep karnıbahar zannederdim oto correct'e takıldım bak her gün yeni bir bilgi.Yaz için planlar varsa tekrar bir gözden geçirmek lazım zira DÖLAR VE YÜRO bir asansörde rastgele tuşlara basan çocuklar misali yer değiştiriyor aman dikkat.Hava durumu ve ekonomi bölümümüzden de bu kadar.

Konumuza geri dönüş yapacak olursak,
Bu mecraya yüz tane abuk sabuk şey yazdım.Az buçuk bir kemik kadro da bunları düzenli olarak okudu anladığım kadarıyla.(Which is nice.) Bu düzenli okuyanların hoşuna gittiğini varsayıyorum yoksa neden okusunlar ki dimi. Siz benim abilerimsiniz,tek tek tanımıyorum ama kucak dolusu teşekkür hepinize.

Yüzüncü yazı diye şanfitafonlu bir şey bulmak istedim ama tek ayarlayabildiğim Bonkisler Kasap'tan yarım kilo kıyma alana davul tokmağı hediyesi oldu,umarım işinizi görür.İyi günlerde kullanın.

Bazen sık sık bazen az az yazı koyuyorum moduma göre değişkenlik gösterebiliyor zaten bu konu hakkında size hesap verecek değilim fakat yine de bilin istedim.Nice beraber hatır sormalı yazılara kayınçolar sizin ağzınız bal yesin.Haydi kendinize iyi davranın.



Yorumlar

Popüler Yayınlar