Gişeler

Gişelerde trafik vardı geciktim yine,
Asma öyle suratını bak kırış kırış oldun,
Bir tarih hocam vardı eli maşalı,
Senden anlatmanı değil yazmanı istiyorlar tarihi,
Dünyaya bir amaçla geldin.

Her akşam odamın tavanıyla arama giriyorsun,
Her kızın içinde bir parça sen oluyor genelde,
Ya da ben bir parça sen barındıranlara düşüyorum hep,
Bir bütünsün ve kirpiklerin koca bir filoyu batırmaya yeter,
Bakışların geri dönmelerden,
Özürlerden beter ediyor insanı.

Okulunun kapısında beklediğim günler,
Bak bu okuldaki kızlar da sen,
Gözlerim kapalı,
Kokun kaçırılırken ormanda bir iz bırakmış olmalı.,
İş üstündeyim.

Bugünlük bu kadar yeter,
Topla baharı gidiyoruz buralardan,
Kaçırıyorum kız seni hadi sevin,
Kimsenin sana benzemediği yerlere götürüyorum.

Uzun lafın da kısası bir türlü içime sinmedi,
Oldum olası uzattım bu ayrılık konuşmalarını,
Al sırtına hayallerini,
Gişeler yine tıkalıdır,
Arşınlayalım İstanbul sahillerini.

Yorumlar

Popüler Yayınlar