Pitoresk'Sen

Eski anılardan bir kesit var şimdi aklımda,
Hayli uçuk,
Kauçuk,
Ne tarafa çeksen,
Mutlu olmayacaksın.

Ben severdim senli karakterleri,
İçine biraz kin katıp,
Hırçınlaştırdığım askerleri,
Geçen kıştan kalma bir küfür buldum montumun iç cebinde,
Ben seni çok kez şaşırtmayı denedim,
Bu denli manidar olmadı.

Bazı kulaklarda kalan,
Ve
İtinayla,özenle başka kulaklara çalınan sözler,
Tepe taklak olmuş bir şekilde önüme düştü,
Meğer ben zenginmişim haberim yok,
Eyvallah,teşekkürler.

Anlatacağım her şey geçmişten,
İnsan nerede yaşıyorsa,
Ona bağlanıyor biliyor musun çirkin,
Bu hatıraların canlılığı hep senin için,
Çünkü bir gün karşıma çıkarsan,
Seni tanıyamamaktan korkuyorum artık.

Bak bu şiirler hep sana,
Oku diye falan değil ha,
Yanlış anlama,
Ben senle konuşmanın başka bir yolunun bilmiyorum artık,
Sayfalarca seni döküyorum,
Çok kere,
Çöpe düşerken canın acıyor mudur merak ediyorum,
Endişeliyim.

Sonra bir şarkı çalıyor uzaktan,
Eskilerden,
Yitik,
Bu şarkılar da sana çirkin,
Damarlarındaki kin,
Bitkinim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar