Nakarat



Kaçıyorum bir şeylerden son hız kaçıyorum
Dereleri tepeleri aşıp
En son yine mutsuzluğa alışıyorum

Ağaçlar kuru yapraklarıyla konuşkan
Gökler ıslak bulutlarıyla sıradan
Bir plan hazırlığı var geleceğe
Boş hamaklar sallanırken yamanmış tabiata
Vakit geçmeden kopuyor ipleri bağlanmış yanlış geceye

Yorgun iki duvar eğiliyor baş başa veriyor
Tektonik bir teknik ve temkinli olmakla sıradan
Kentleşme dellenip bir anda kalkıyor masadan
"Biz bu işi beceremedik ağalar!" diyor
Yıkılıyor sağ baştan

Kaçıyorum bir şeylerden son hız kaçıyorum
Dereleri tepeleri aşıp
En son yine mutsuzluğa alışıyorum

Bir yaz soğuğu şaşırtıyor denizleri
Esintiler titretiyor martıları evsizleri
Cenaze aracı kasvetinde bir akşam
Cenaze amacı kasvetinde bir aşksam yada
Fark etmiyor
Kaçıyorum

Ringin iki köşesinde iki sanrı
Düşbilimsel bir sahneyle ışıklar mahsun
Gong çalıyor kimse kıpırdamıyor yerinden
Sonra sanrılar anlaşıyor bu gecenin kazananı gerçeklik olsun

Kaçıyorum bir şeylerden son hız kaçıyorum
Dereleri tepeleri aşıp
En son yine mutsuzluğa alışıyorum

Tüyüyor tüyleri ürperten tenekeler vakit dolunay
Belediye iyi ki karışmıyor spreye
Bari içini döküyor insanlar çöplere seksist

Yazım yanlışlarından yazın yanmışlarına dönüyoruz amele usülü
İyi misin takip ediyor musun beni?
Bak buralar (bence) önemli.

Kaçanın kovalanma isteği varsa
Tüm yollar sahil banklarına çıkıyormuş
Kaçarken onu anladım
Ha soruyorsan yine ders çıkarmadım

Şimdi elimi üşüten birayla biraz kaçıyorum
(Çünkü arada bir durup içmek lazım gazı kaçıyor sonra)
Kaçıyorum bir şeylerden
İnsanlar görüyor beni sarhoş tatları kaçıyor
Derelere tepelere bir siktir çekip bir bira daha açıyorum
En son yine mutsuzluğa alışıyorum

Yorumlar

Popüler Yayınlar