Ritimsiz Vals

Bak şimdi her gören kaçıyor,
Cüzzamlı bir adam olarak ben,
Onlara pişmanlıkları ve empatiyi hatırlatıyorum.
Başlar öne eğik,
"Aman be yazık" lar eşlinde ritimsiz bir vals,
Ortama aykırı çalan bir dj,
Taş plak döner durur evde boş.

Dikkat dikkat,
Bu bir yardım çığlığı,
Sessiz bir protesto,
Arabesk bir düş kırıklığıdır.
Mutluluğu kaybettim,
Bulanlar derhal en yakın bana,
Veya bana en yakına başvurmalıdır.

Hayatı anlık bir haz,
Güçlü makamdan bir hicaz,
Birini sevmeyecek kadar az gördün.
Eğlen dur bakalım şimdi,
Elbet bir gün susacak,
Ortama aykırı çalan saz.

Bir kız buldum yokluğunda,
Daha az despot,
Daha az riyakar.
Söyledikleri kadar,
İçine attıkları da var.
Neşesi az, kalbi bol kepçe,
Saçı başı dert etmiyor pek,
Tek istediği biraz neşe.

Ama dedim ya,
Yada demediysem diyim,
Cüzzam derme çatma bir hastalık sevgilim,
Ne yanına yaklaşabilirim,
Ne de sen bu denli naifsin.


Yorumlar

Popüler Yayınlar