Uzun Cümleler

Uzun cümleler hep anlamsızlıkla sonlanır,
Böyle tartışmalarda hep bir taraf düşündüklerini söylemez,
Alttan alır.

Sonra sırayla yataklara girilir,
Kafalar nizami,
Dinlenilir.

Söylemeliydim,
Onu ve şunu,
Bir bir demeliydim,
Kalbimi kırıyorsun,
Ve söyleyemediklerim,
Kalbini kırmak istemememden sebeptir.

Çünkü eşit kollu teraziler hep adil değildir,
Bir kilo elma istersin manavdan,
O da verir.
Fakat çürükleri tazelerden ayırdığında,
Kazığı yiyen adalettir.

Adalet masum bir trafik lambası,
Bazılarına dur der,
Sen geçersin,
Ve geçerken duranların sulhu önemli değildir senin için.

Gün gelir kırmızılar ardı ardına yanar bomboş yollarda,
Sinirlenirsin,
Hakkaten kalbimi kırmak istiyor musun?
Bu düşünceni yeniden gözden geçirmelisin.

Aşağıdan bakmak o kadar da korkutucu değildir,
Tepeleri,sınırları,göğü görebilirsin bak o zaman,
Bak o zaman bu uzun cümleleri dinlemek zorunda kalmazsın.

Bu engelsiz,trafiksiz platolarda çok dur kalk yaptım,
Yeşiller önüme dizilirken gaz kestim defalarca,
Vites küçülttüm.

Ben tepeleri,sınırları,göğü çok gördüm,
Saçlarına bakmak istiyorum biraz,
Gölgeni tanımayı,
Önümüzdeki kırmızı ışık senin için,
Uzun cümleler kurma.

Yorumlar

Popüler Yayınlar