Telaş

Ormanda derinlik var,
Ağaçlar sık,
Kurtlar dörtnala köye,
Bu dünyanın dengesini bozdunuz!
Cezanız,
Ömür boyu mutsuzluk.

Tansiyon,ruj,yalan,
Bütün bu güzelliklerden arta kalan,
Sence bunları hesaplamış mıdır yaradan?
Dadaloğlu'na dönüyorum,
Bir ümit ver!

Tek bir insan kalmadı ki başımı öylece alsın,
Okşasın,
Ben sevgiye muhtacım,
Hasret nedir,
Uzak olsun,
Sabırsızım,arsızım.

Çabuk onu öyle yap,
Neden mi çabuk,
Ben öyle öğrendim,
Hızlıca sev,
Mütemadiyen terk et.

Fazla iyimser olma,
Azınlık kimse onları kötüle,
İtele,
Tırnakları boyalı kadınlar hep güzeldir,
Bunu böyle bil,
Dadaloğlu bilmez bunu.

Bir kalbiniz vardı,
Unutunuz.
Gözlerinizi şefkatle değil,
Kinle kurutunuz.

Bundan böyle aldanmak yok,
Birinin kucağına yatıp da,
Geleceği düşünmek yok,
Koyunlara girip beslenmek,
En güvenilir anda enselemek makbuldür.

Koyunları sayalım,
Koyunlar hükümsüzdür.
Ben bir sevilmek istedim,
Aldanmak istemem,
Çünkü piçlik,
(Yer çekimini hesaba katmaksızın)
Her gezegende görülmüştür.

Yorumlar

Popüler Yayınlar