Sağlıklı Soğuk

Çığ gibi çağlayan çanları dinliyorum,
Aklımda silik düşler ve geriye dönüşler var.
Her gece üç-beş nöbetine kalkıyorum,
Palaska yerine pijamayla.
Gözlerim yarı açık,
Kapılar pencereler buzdolabı hep yarı açık.
Her birine teker teker gidip nefes alıyorum,
Soğuk çarpıyor suratıma ilkin bir ürperiyorum,
Sonra alışıyorum,
Sıkıntıdan koridorun ortasında yatmaya,
Duvarlarla eşyalarla bakışmaya,
Sokaktan geçen arabaları saymaya.
Çiçek almıştım ikinci gün cortlardı,
Zaten canı olan kimse de dayanamadı bu eve,
Bana.
12 balık 4 su kaplumbağası 1 sokak kedisi bir de kadınımsı,
Geri yatıyorum.
Radyoyu açıyorum sabaha karşı insanları sohbetteler,
Müzikle kavrulup gecenin soğukluğuyla korunuyor onlar da.
Buzdolabı serzeniş halinde beni çağırıyor,
Isınıyorum bozuluyorum üşüyorum!
Ya bu fişi çek,
Ya da bitir bu işi bırak beni soğuk rüzgarlarla.
Çat.
Yine yalnızım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar