Öyle bir Öyle iki

Gözlerimi düşürdü,
Sevmek enerjiyi bir akım şeklinde hissettiriyor,
Kanımda dolaşan mikropları teşhis için saklıyorum.
Öyle yalandan değil,
Terk edince bardaklar dolusu gözyaşı biriktirecek,
Kediyi bırakıp evini terk edecek kadar sevmekten bahsediyorum,
Yaşlı çiftlere öykünüyorum.
Uzun sokaklardan yürürken elini arka cebime atışını,
Saçlarını gül yapraklarına inat sımsıkı toplayışını,
Ve üzüldüğünde yanaklarının kızarışını hatırlıyorum.
Bir mevsim vardı biz onu hiç yaşamadık,
Yerküre ayağımızın altından aldı gitti buluşmaları,
Hasret döndü arka cebimden,
Tam götümden vurdu en savunmasız yerinden.
Vurdu dediğim öyle terbiye olsun diye değil,
Hasret öyle bir vurdu ki,
Mevsimler öpüşmelerimizi bir bir unutturdu,
Kışın boşalan havuzlar dalga dalga evimizi bastı,
Allahtan terk etmiştim evi,
Gerçi yine aklımda kedi,
Ama sevmek akımı düzensiz sarstı omuzlarımdan,
Görmediğimiz mevsimlerde gördüğümüz kuş tüyünden kabuslar yerine,
Seni düşündüm,
Abuk sabuk ve çok kere.

Yorumlar

Popüler Yayınlar