Ruhumun Yakışıklı Tarafı

Ruhumun yakışıklı tarafıyla yazıyorum,
İster yat ister tadını çıkart,
Diş macununu ortadan sıkan biri için çok iddalı cümleler bunlar.

Birçok şeyin düşmanı,
Pek az şeyin savunucusuyum,
Sütyeninin kopçasıyla atıştık mesela geçen,
Vücudunla barışığım.

Kaçmalara alışığım,
Hayatı güzel bir kızın gözünden görme fırsatım oldu sayende,
Hesap masaya düşünce ne güzel de hareketsiz kaldın,
Cüzdanımın pekala savunucusuyum işte bak,
Beni can evimden vurma.

Ruhumun yakışıklı tarafıyla yazıyorum,
Sakallarım kırıldı tek kullanımlık öpmelerden,
Ellerimi cep sıcaklığında muhafaza ediyorum bir süredir,
Raf ömrünü biraz daha uzatabiliyorum bu sayede.

Boş otobüs koltuklarının,
Ve sevdiren sokak kedilerinin tarafındayım bugün,
Yaşlılar ve kuduzlar gözükmesin gözüme,
Yatağın alarmsız tarafından kalktım bugün,
Sokaklara çıktım caddeleri es geçerek,
Kupon yapmaya yeterli maç yok,
Sürpriz sonuçların benden çekeceği var.

Sonra sonra rastladım sana,
Kibrit satan bir dükkanda,
Kibrite sermaye yatıran bir abinin yanında durma nedenini anlamadım,
Bir parlayıp,en ufak rüzgarda sönenlerden misiniz?
İyi hadi alalım bir kibrit,
Yakıp yakıp fırlatırız uçurumlardan,
Bak yine hareketsizsin,
Anladım ki,
Benim can dostum cüzdanın,
En azılı katilisin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar