Serin serin klimalar

Hello wikomilin?
Almanca bi giriş yapiyim dedim,
Hiç de öyle beklediğim randımanı alamadım.
Neyse hızlıca geçiyorum bu fasılları.

Hastalık geliyor hissediyorum.
El ayak falan halsiz, kendine hayrı yok belli yani.

Tahmin edebileceğiniz üzere yine zehir zemberek şeyler yazıcam.
Savulun.

Bi dergiye yazı yollamıştım,yok abim bize göre değilsin diye mail atmışlar.
Sizin pipiniz düşsün inşallah.
(Oh)

Beni bu plaza klimaları bitirdi he, onu da bilin.
Sesim ergenliğe yolculuk tadında bu aralar.
Karşınıza çıkmaya yüzüm yok.

Bu aralar aldığım radikal kararlardan birini paylaşiyim,
İşi bırakma kararı aldım.
(Zaten bi tane varmış)
He bi de sakallarımla oynamayı bırakmaya çalışıyorum bu aralar avatar modeli bi sakala dönüşüyo çünkü günden güne.

Demba ba ayağını kırmış futbolu bırakmış,
E üzücü tabi.
Bu şekilde konudan konuya hop hop zıp zıp diye atlamam umarım yeterince sinirini bozuyodur.
Hiçbirine de gerektiği değeri de vermiyorum.

Bu aralar dinlediğim birkaç kendimce önemli bulduğum insandan duyduğum kadarıyla,
Bir konuda başarılı olmanın yolu üzerine çok vakit harcamaktan geçiyomuş.
Ben buna o kadar pek çok çok az inanıyorum ki,
İnanmıyorum yani.

Sadece kendi ilgi alanı ve yeteneklerini yansıtmayan işlerle uğrasan insanların uydurduğu bi yalan gibi geliyo bana bu konu.
(Baya da uzun bi cümle oldu pardon abim ya)

Bu görüşü asla kabul etmemekle birlikte hangi alana yatkın olduğumu da bir türlü çözemiyorum bu arada.Bir gün diyorum ki şu okulun şu bölümünde mastırlar yüksek yüksek lisanslar yapayım,
Evvelsi gün o hayallerin hepsi konuştuğum bi adamın yaşadığı hayatı yaşama uğruna istediğim bi yol olduğunu anlıyorum.

Problem oluyor yani.

Neyse elime bir iki para geçecek diye umuyorum ileriki zamanlarda güzel güzel viskilere yatırıp geri kalanıyla da minnak bir laptop alayım diyorum.
(Ne çapsız çapsız hareketler bunlar)

Bu arada viski diyince siz de beni tam takım kostümüyle bar sandalyesiyle oturan bi avukat olarak hayal ettiniz dimi, ben de öyle istiyodum.
İçinde bulunduğumuz ay süresince o kadar çok alkol tükettim ki bi süre kolonya bile görmek istemiyorum.
Üzerine bi de iki kadeh içince sarhoş olan naif bir erkek çocuğuysanız
Ve
Karşı cins önününüzde hiç suratı ekşitmeden rakıları biraları yuvarlıyorsa,
E içiyosunuz tabi.
(Gizli gizli kusuyosunuz o ayrı)

Neyse sonuç olarak bu işte son haftam ve bu haftasonunda deli deli şeyler yapıcağıma emin olabilirsiniz.
Bknz:MALAK GİBİ YATICAM


Çapsız olduğumu söylemiştim şaşırma.
Almanca başladım şimdi birazdan bitiricem o yüzden hangi dilde siktir git deniyo diye araştırmalar yapıyorum an itibariyle.

NEYYYSSSSE

Haydi bakalım teyk keyri vatandaşlar.Olağanüstü haller var olağanın üstüne doğru çıkmaya çalışalım.

SİKTİR GİT.

Yorumlar

Popüler Yayınlar