Dönenceli Patikalar

Havada loş bir aydınlık var,
Opak.

Şimdi sana tuvaletten yazıyorum,
Hep böyle laflarımdan miden bulanırdı.

Sen bana birçok anlamda iyi geldin,
Önümde güzel günler yok,
Temkinliyim mesela.

Çaya bol bol şeker atmıyor,
Parmaklarımı çıtlatmıyorum artık.
(Parkinson diye bir Amerikan valisi varmış,ona benzemekten korkuyorum.)

Bir iş buldum tam seninle tanışmadan önce,
İş benim halimi birçok anlamda kötüye itti.

Saatleri sayıyorum,
Senin gezdiğin koyları hayal ediyorum.

Sağlıksızım mesela,
Sigara izmaritlerinden büyük büyük kuleler yapıyor,
Seni özlüyorum.
Seninle geleceği çoğunlukla.

Reddedilmek bir hayli berbat bir duygu,
Onu hatırladım mesela.
O çok koydu be,
Onu öyle yapmayaydın iyidi.

Geçirdiğimiz zamandan çok,
Geçirebileceğimiz zamanlar kırıyor çoğu zaman beni.

En çok ormanlık bir patikada,
Radyoda çalan güzel bir şarkıyla yolculuk hayalleri kuruyorum.

Dediğim gibi temkinliyim,
Hayallerimde bile hız sınırını aşmıyor,
Her dönüşümde sinyal veriyorum arkamda olmayan arabalara.

Yardımcı pilot görevi sana çok yakışıyor,
Belki de bu yüzden böyle oldum ben sana,
Bir yol arkadaşı lazım bana,
Bu patikalar geceleri çok korkutucu oluyor.

Fakat patikalara çıkmaya cesaretim yok artık,
Dediğim gibi sana şimdi tuvaletin en karanlık köşesinden yazıyorum.

Öyle yapma suratını,
Bu dönenceli patikalarda miden bulanıyor,
Biliyorum.

Az sabret,
Bu son yolculuğumuz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar