Gibime Geliyo

Ya selam,
Nasılsın? Bu yaz sana da hiç iyi gelmedi dimi?
Yoksa geldi mi?
İnşallah çok eğlenip oraya buraya deniz ve kum arkaplanlı resimler atmıyosundur
Çünkü,
Döverim.

Seninle biraz konuşmaya ihtiyacım var biraz vakit geçirelim çünkü beni dinleyecek birkaç insan bulunsa dahi tam olarak anlaşıldığımı düşünmüyorum.
Zor zamanlar geçiriyorum,buna alışığım hatta bu zamanları uzatan biraz da benim ama olsun.
Bu zamanları başlatan ben değilim sonuçta, asıl önemli olan bu.
Aslında arada bir düşünüyorum, insanın başına gelen her şey öyle yada böyle insanın suçu mudur?
Veya her başımıza gelen iyi veya kötü şey bizim yaptığımız seçimlerden mi kaynaklanıyor?
Karışık.
Eğer yaptığımız seçimlerin, seçtiğimiz,dert yandığımız,sevdalandığımız insanların verecekleri tepki, sergileyecekleri davranış belliyse ve bizim onlara yaklaşmamamız gerekiyorsa,
Böyle kadere minik minik fakat düzenli bir şekilde huzurunda küfür etmek istiyorum,
Sen de et.
Yarın öbür gün senin de başına gelir o zaman ben de sana destek olurum, bu kıyağını unutmam.
Şimdi tamamıyla dikdörtgen bir masada oturuyorum
(Boş zamanım vardı,ölçtüm)
Ve hiçbir şey yolunda gitmeyecekmiş, her şey kötü ve sürekli bir şekilde seyredecekmiş gibi geliyor.
O hissi bildin mi?
He işte ben öyleyim şuan.
Çaresiz mi denir üzgün mü denir orasını pek bilmiyorum.

Genellikle insanların benle muhabbet ettikten sonraki görüşleri fazla pesimist olduğum yönünde gelişiyor.
Ben kendime realist demeyi tercih ediyorum.
Aynı zamanda  olaylara bakış açınız, o olaydan beklentinizi bir hayli düşürdüğünden, iyi bir gelişme olunca bunun değerini çok daha iyi biliyosunuz gibime geliyor.
(Gibime geliyor da ne garip laf)

-Klimayı kapatsana
-Neden abi hava leş gibi pişicez
-Ya napiyim gibime geliyo sonra tutuluyo hep gibim

Gibi de saçma bir diyalog döndü kafamda, paylaşmadan edemedim.
Az çok kafamdakiler bunlar.
Çok değilmiş azmış.

Adaya gidiyim diyodum ama oralarında boku çıkmış bu arada,
Gitmeyin.
Giderseniz de haber verin, kaçalım birbirimizden.
Yada hesabı kapamasına tavla oynarız olur mu?
Olur olur.
Tamam hadi çok da uzatmayın vıcık vıcık olmayalım
Kendinizi hiç üzmüyosunuz
(Tabi öyle bi şey mümkünse)
Kendinize iyi davranıyosunuz
(Özellikle de gibilerinize)

Yorumlar

Popüler Yayınlar