Tek Dize Şarkı



Kanatlarından doğru yukarı verdim ne varsa
Biraz dert ve bir adet tişört daha eksiğim şuan
Ambiyansın darlığı ve havanın karanlığı arasında
Işıklar açılmadı ve gözler gittikçe yakınlaştı gerçeğe
Ortalamanın üstü bir müziğe eşlik etmiştik hatırla
Kalkıp bir yerden diğerine telaşla süzülürken
Birkaç bardak devirmiştik şevkle, kıskançlıkla
Yoğun bir tat bıraktıydı kelimeler
Şanslı bir komşu gözetleme kulesini ancak biz görünce terk eder
Ve ambiyans şimdi eskisinden daha beter
Hüzünlü
Herhangi bir şeyin sonu veyahut
Herhangi bir şeyin başı gibi hüzünlü
İç bunaltıcı, ter akıtıcı, gelecek kaygılı
Güzel.
Kanatlarından doğru yukarı verdim ne varsa
Biraz uyku ve bir saat daha yakınım şimdi ölüme
Üzülme ben bunları bilerek geldim
Son kalkıcak trene kaçta çıksam yetişirim 
Dolaptaki son birayla tahmini ne kadar kesişirim hep hesapladım
Sonra saldık işte akıntıya bazı hisleri
Unuttuk yok ettik zihinlerimizle hatırla
Çalınan tekdüze bir şarkı ve iki günlük erzakla
Yalnız
Tek sen ve ben 
Ve ambiyans
Ve karanlık
Işığı aç
Ve baş dönmesi
Ve kanatların
Bırak gidiyim
Ve kalışın
Ve gitmeyişin
En azından gitmiş gibi yap
Aslına bakarsan
Kanatlarından yukarı gitti bunların hepsi
Bir ben kaldım 
Ben,
Ve bir de tekdüze şarkının sesi.


Yorumlar

Popüler Yayınlar