Fırsat


Saydı sayılı fırsatları
Soydu sıradan
                       koydu kutuya

Üzülme ben şimdi biraz böyleyim

Bazı günler sabah
Bazı sabahlar öğleyim

Gülmeyin.

Alarmdayız geç kalmışlarından
Bir vesileye heves uyandıranlardan

Kaldı ki şimdi şeritler sağda
Kaldı ki şimdi şeritler solda

Şaşırma
Çıkma yoldan ölüm var

Bu kadar basit işte
Kaplumbağalar uzun yaşar
Mutlu ilişkiler kısa
Ağlarsa anam ağlar (?)
Sen inadına yaşa

Gariptir basitliklerden çıkar büyü
Büyümekten çıkar istihza

Sen büyürsün
Ve öter turna
Büyürsün
Daha garip büyüler çıkar basitliklerden meydana

- "Yanıma otursana"
- "Yapamam"
- "Sebep?"
- "E işte sosyal normlar..."

Bir fırsat sormuştum halbuki
Bin fırsat sövmüştüm
Bir müddet gülmüştüm esprili
Birçok kez tepmiştim

Açıl şimdi begonviller gibi açıl

Çiçek ismi bilmem
Ama hepsi açılır
Zaten seni de bilmezdim eskiden
Belki öyle her engel daha kolay aşılır

Yorumlar

Popüler Yayınlar