O Gece Bu Gece

Kalbinin yerine şarap bardağını koy,
Kül dolan kirpiklerini kırp sevgilim,
Ciğerlerindeki öfkeyi sal boşluğa,
Kapıları pencereleri açık bırak,
Beni bekle,
O gece değil belki bu gece geleceğim.

Dönüş yolunda zikzaklar çiz,
Gözcülere, deniz fenerlerine takılma,
Moralin arada sırada bozulur hayat bu,
Dert etme,
Tek bir mum yak odanda bulmak zor olmasın seni.

Döndürdüğün oyunları,
Ve benden aldığın çorapları kanıksadım,
Bilsem de müdahale edemeyeceğimi anladım,
Eldivenlerini giymeyi unutma sevgilim,
Kansızlık sek şarap ve yüksek dozda umutsuzluk içeriyor.

Bir işaret yok,
Adımlarımı temkinli atıyorum,
Isırgan otlarına alerjim tuttu,
Ama inat ettim,
Dönüyorum bu ormanlardan.

Umudunu kaybetme,
Sevgilim.
Bardağında kalp kırmızısı dertlerin,
Odanda yanan cılız mum ışığında bekle,
Belki o gece değil,
Bu gece geleceğim

Yorumlar

Popüler Yayınlar