Kışlanıyorum

Eyvah ya,

Kış oldu abiler çok fena.
Bugün öyle bir gün yaşadım ki hakikaten yılın en sevmediğim ayı Eylül,onu neden sevmediğimi tekrar kanıtlamak ister gibiydi.


Havada böyle bi boğukluk,güneş olmasına rağmen bi rahatsızlık hakimdi.
Bunun yanısıra sanki bütün kışın bu şekilde geçiceğini hissettiren bi monotonluk vardı bugünümde.
Yatakta davar gibi yatıp bilgisayar ve televizyon eşliğinde milkşeykimi yudumlarken (burası yalan) aman allahım dedim.
Sanki beynim stand-by moduna geçmeye hazır bir mekanizma gibi.Hemen durağanlığa uyum sağlıyor.
Bu kadar leş gibi olayın üstüne yarın sabahın yedisinde ders seçimim olduğunu da öğrendim.
Laps diye beynimden vurulmuşa döndüm.
Ya yedide ders seçimi mi olur abi kafayı mı yediniz.Hayır onu bırak ders de seçilmiyo ki salak saçma sistem yüzünden.
Neyse okulumla ilgili tiksinç düşüncelerim seni pek ırgalamaz biliyorum.

Ben bugün anladım ki cenazeleri sevmiyorum (Bi çok insan seviyodur kesin dimi)
Ama olay tam olarak da duyulduğu gibi değil.Bazı zatlar var ki bulunduğu ortamda sadece kendini gösterme amacı güderek ordalar.
Bu beni çok üzüyor.

Halbuki bence böyle insanlar yok.En azından yetişkin sınıfında değiller ya da sen ben gibi insanlarla muhattap.

Öyle yüklemi iki cümlenin ilkine koydum son cümlenin ortak yüklemi yaptım fark ettiniz dimi?
Fark edin,sizin için hep bunlar.

Bir iki insanla tanıştım görüştüm.
Bi yararını görmedim bıraktım.

Bu arada bana hala sokakta mesajda güzel güzel yorumlar yapıyosunuz fakat artık biraz interaktife kaymak istiyorum.
Evet bunda ısrarcıyım.
Evet rahatınızı bozucam.

Şöyle ki her kış düzenli olarak girdiğim kış tribine bu sene hakikaten girmek istemiyorum.
Bu sebeptendir ki kendime esaslı bi uğraş bulmam gerekiyor.
Ama kendimi zerre tanımadığımdan ötürü hiç bi tarafa yönelemiyorum.
Siz kışı nasıl atlatıyosunuz çok meraktayım.
Eğer yılın kış levelını nasıl atladığımızın bi şifresi falan varsa paylaşın.
(Sims'de motherload vardı ayıktın mı)

Hakkaten o simste konuşulan dil nedir abi?
Adamlar oyun yapmışlar,onu geç üzerine yeni bi dil yapmışlar.

Oha lan kış mevsimi temasından ben nası buralara geldim.
Hiç de farkında diyilim ha.
Siz de hiç uyarmıyonuz.
Alacağınız olsun.

Sonuç olarak okullar falan açılıcak bu aylarda mutsuzuz.
Zaten genelde mutsuzuz.
Ona çok takılmayın.Şaapmayın çok.

ÇÜNKÜ SİZ ŞAAPTIKÇA BANA KAN OLUYOR


Selamlar olsun drama queenlerimize onların da gözlerinden öpüyorum kollarını her çarptıkları köşeye düşman,
Her darbede kemik kırıkları sahibi olan güzel ergen bireylerimiz,
Siz de bu gösteriş meraklısı züppelerin sınıfındasınız
Benimle muhattap olmayınız.

Haydi gittim,
Her şeyin adaletli olduğu bi dünyaya uyanmak dileğiyle.

Yorumlar

Popüler Yayınlar