Amanın

Selam selam selam,

Havalar da kötü kötü oldu dimi.Kötü oldu,hoşnut değiliz.
Okulsuz geçen son haftayı geride bırakmanın getirdiği burukluk içinde bir halinizi hatırınızı sorayim dedim.
İyisinizdir inşallah.
Yazı hiç iyi değerlendiremeyenlerden misiniz gibi iğrenç sorular sormak geliyor içimden ama,
Kendi yazım aklıma gelince kendine sorulmasını istemediğin şeyleri başkasına sorma mantığından yola çıkarak vazgeçiyorum.

Bu sene kış saati uygulamasına geçilmeyecekmiş,süper.
Güneş ışığından daha fazla yararlanıcaz daha fazla dışarılarda sürtücez falan.
Nah sürtücez.
Bu uygulamanın bitmesinin tek iyi yanı havanın geç kararması o kadar.
Hayatımda bir değişiklik yaratıcağını sanmıyorum.

Artık her dışarı çıktığımda aynı şeyleri yapmaktan bıktım.
Dışarı çıkasım gelmiyo.
Hemen hemen her kapitalist kafenin hem soğuk hem sıcak lattesini içtim.
Gına geldi.
Arada bir görüyorum millet değişik değişik şeyler yapıyo.
E diyorum benim eksiğim ne ben de öyle uçmalı kaçmalı şeyler yaparım hayatıma en azından bir renk gelir.

Sonra fark ettim de benim hakkaten bi eksiğim varmış.
Düzüm ben.

Her gittiğim mekanda hep aynı şeyleri yiyip içiyorum.
Farklı bi şey sipariş edersem beğenmem korkusuyla asla yeni bir deneyim yaşayamıyorum.
Artık aynı şeyleri yemekten içmekten vücut direnç kazandı eski keyfi de vermiyor.
Böyle gerizekalı bir döngünün içindeyim yardım.

Siz öyle durun aferin.

Okullar falan derken arayı soğutmayın yine böyle hiç görüşmemeye devam edelim.
Aramızdaki mesafe hoşuma gidiyor.

Siz nasıl tek başınıza alışveriş yapıyosunuz bu arada ya
Asla yapamam.
Herhalde otuz yaşıma geldiğimde bile annemle alıverişe giderim.
Zaten alışveriş merkezlerinden nefret ettiğim için en fazla yılda bir iki kere gidiyorum üstüme başıma bir şeyler almaya.
O alışveriş de bana kan oluyor.
Milletin inanılmaz bir ahenk içinde birbirine çarpmadan ve aynı anda telefona bakarak yürümeleri bir hayli hayret verici.
Bence bu bir yetenek.


AVM uzmanı bu insanlar.
Mesela bir dükkana girip her boka bakıp hiçbir şey almadan çıkıp gidebiliyorlar.
Asla yapamam.
Ya girmem ya da ayıp olmasın diye dünyanın en saçma şeyini alıp terk ederim orayı.
(Bi keresinde mutfak bıçağı almıştım.)

Yine üzgünüz yine bulanığız bizde durumlar standart.
Yani standardımız bu,
Yapçak bi şey yok.
Haydin kalın sağlıcakla.

Yorumlar

Popüler Yayınlar