Aralık'ın Aralığından



Kasımın kasveti vurdu kaburgalarıma

Bir nefes daha çektim olması gerekenden sıcak 


Oksijen seviyesi düşük

                ve

Basınç seviyesi yüksek bir kabin


Ellerim siyahlara gitmiyor artık

Eskinin yerlerinde yeller esmiyor

Daha az muzdarip

Daha çok haklıyım artık


Renkleri hep bilmediğim ara tonlarda rüyalar

                    ve

Tozu uzun süredir alınmamış bir gökkuşağı


Buraları geçene kadar Kasım da benden geçer gibi

Bir gün sabah ve bir gün akşam baktım haftalar selam duruyor


Bazen yürüyor bazen koşuyor

                    ve

Mütemadiyen uzaklaşıyor


Aralığı kovalayacağım şimdi buralardan

Birkaç yaramazlık ve haylazlık süpüreceğim halının altına

Düşünmeleri mandallarla tutturacağım gecelere

Yine beklentimden çok daha sıcak havayla

Aralığın alçaklığı alacak anılarımı


Mutluluk seviyesi kritik

            ve

Gelecek kaygısı yüksek yarınlar


Pozitif bile artık negatif bir kelime

Dünyanın düzeni bana ayak uyduruyor

Bense onun niyetinden habersiz

Kuyruğumu kovalıyorum dikenli döngülerde


Savrulacağım, saldıracağım.

            ve

Hissediyorum, haykıracağım


Dert etmek denilen bu laneti

Beklenenden sıcak bir Kasım 

Veya bir Aralık günü

İlla ki sonlandıracağım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar