Akşamcı Vardiyası


Gardiyan!
Yahu o kadar da kollama kapıyı
Belki biri gelir
Yakama yapışır
Borcunu ister belki
Dersem ki borcum yok
Haraç keser
Dersem ki
Öldürürüm ulan seni
İşte belki o zaman kaçıp gider
Kaçsın istiyorum anlıyor musun gardiyan!
Uzak durmasın evvela
Pişman olsun yaklaştığına bana
Geçtiğine kapımdan
Attığına o okkalı yumruğu
Kim geldi en son buraya?
Hatırladım!
Aklım gelmişti hiç şaşmadan başıma
Herkesi tuttun da onu neden aldın gardiyan!
Bak biraz sarhoş oldum şimdi
Tez vurun kellesini!
Şaka yaptım lan
Bir sen varsın bir de kalın kapılarım
Topla çıkar bu hepsi
Gardiyan!
Ha, orda mısın
Hayal kurmasını bilir misin sen?
Mavinin en yeşile çalan renginde denizleri
Bakırdan bile iletken sarılarda güneşleri
Siyahtan karanlık korkutucu leşleri
Bak gördün mü olumsuzluklara gittim yine
Niye?
Çünkü aklım başıma geldi
Ara renkler falan bunlar işin artizliği
Tamam gardiyan!
Senin de muhabbetin kibirli
Seninle konuştukça eski günler cezbediyor beni
Kimse duydu mu söylediklerimi?
Güzel
Ya bir an önce ete kemiğe bürün
Ya da siktir git buradan
Yorma beni.

Yorumlar

Popüler Yayınlar