Jelatininde Hazımsızlık


Köşemdeyim.

Bir derde serzenişlerden
Bir evden yeni gidişlerden geçtim

Sele doğru evrilen yanlışlardan
Gökten gelen sebeplere kırılışlardan
Denemelerden yanılmalardan
Uykusuz ve huzursuzluklardan seçtim günümü

Aykırı anlaşmalardan
Üstü kapalı yolsuzluklardan
Duygulara "yok sus" lardan
Sebep ve sonuçlardan es geçtim dünümü

Köşemdeyim.

Bir yerde eskiyişlerden
Bir heyecanı terk edişlerden geçtim

Savruk hem de çalakalem
Up beat bir kalp atışından hallice
Yaralarım kabuğumu sardı
Yassı ve lineer sanrılarım vardı
İki saat geriden geldiler geciktim

İmalı bakışlardan
Almayayım kalsınlardan
Geç oldu kalkayımlardan
Fazla şişirilmiş hayallerden deştim ünümü

Köşemdeyim.

Kalabalık ve ücra
Tek yön ve saldırgan bir mecra bu köşe
Yarının esamesi varsa bir yerlerde
Buyursun gelsin

Köşemdeyim
Kaçamam bir yere.

Yorumlar

Popüler Yayınlar