Gez Göz

Gidişe göz yummanın nedeni,
Ancak dönüşler olabilir değil mi?
Canından daha can olan.
O konser akşamı omuzlarımdaydın,
Her yük hafif etraf sıradan.
Sallanan birkaç eşyaya benzeyen insanlar,
Sahnede en sevdiğimiz şarkı var,
Sallan.

Omuzlarıma ellerini koy sonra,
Gözümün tam ortasında hissediyorum,
Sen gerçeksin
Seni sevmeyi iyi becermeli
Bir saksıyı önüne koyup büyümesini bekleyecek
Veyahut
Ağustos böceğine yazın çalışmayı öğretecek bir sabırla,
Kavgayla hırsla,
Damarlardaki adrenalinle hızla!
Seni sevmeyi bütün kuşlar damlara konmuş da,
Sen uçuyormuşsun gibi becermeli.
Led ışıkların tonlarında bir değişim
Ve şimdi bir kat daha güzelsin.
Önceden?
Önceden de güzeldin.

Gözümün tam ortasına öyle bakıyorsun ya
Benim içim dans eder gibi oluyor
Utanıyorum.

Gidişini beklemenin kifayeti bu
İçinden gelen ve seni içine çeken anlar,
Kuşların hepsinin birden konduğu damlar geliyor aklıma
Vücudunun ağırlığı
Vücudunun sıcaklığı omuzlarımda
Koşmak kere koşarım kapalı kapılarda
Gözümün ortasına bakıyorsun ya,
İşte ben dönmezsin diye korkuyorum artık.

Yorumlar

Popüler Yayınlar