Asıl Fasıl

Ardından şarkılar başladı,
Deniz çöktü dalgalarını sırtından attı,
Motor seferleri seyrekleşti ve martılar dağıldı,
İşte bakın bu gecelerde beni merak etmeyin.
Sevgilim dostum ailem,
Aklınız bende kalmasın ben son seferini yapan ada vapurlarındayım.
İnceden bir şarkı söylüyor dudaklarım sesim kötü,
Sokakta müzik yapanlara solistlik etmek isterdim,
Cesaretim yok.
Serinleşen havada bak böyleyken böyle deseydim,
Veya herhangi birine herhangi bir konuda,
Böyleyken böyle ahali.
Günün kararmasını sizden çok seviyorum,
Yalnızlığı sizden çok özlüyorum,
Vapurlarda uyuyanlara kızıyorum.
Turistleri kamçılamak,
Simitçileri paylamak istiyorum.
Bugüne kadar yaptıklarımı en baştan,
Acelesiz ve hadsizce tekrarlamak,
Acıtan yaraya bir iğne de ben saplamak istiyorum.
Bilincimi karartan düşüncelerle sizi de karartıyorum biliyorum.
Bakın böyle gecelerde beni merak etmeyin,
Sokak hayvanları vapurlar simitçiler,
Bir vapurun kıçında uzandım uykuya,
Batıyorum,
Böyleyken böyle.

Yorumlar

Popüler Yayınlar