Arılar ve Sen

Ocağın üstünde kuru baklalarla yapılmış sulu yemekler,
Kokularla yön bulmayı,
Çarşıdan istenilen renkte yün almayı hatmetmişiz.
Sen
Öylece
Karşımda,
Öylece karşımda sen,
Ve uçurum zannettin diye mutluluktan dönen,
Söyle bugün neden itaatkarsın,
Efsunlu,
Evcil köpeklere hayransın.
Arılar üzerine konuyor,
Kalk bak sen bir yaz çiçeğisin şimdi,
Filizlenip açmalısın,
Alevlenip kızmalısın yine klakson seslerine.
Müzik büyük abartılı,
Ben
Birden
Kalkıp da,
Birden kalkıp da ben,
Tulumbadan su çekerken boş şişelerden,
Elimde bir tek saatim vardı,
Küflenmiş pizzadan "ben oldum" onayı bekleyen.
Hurdalıkta meşin makina ve ıssızlık,
Arsızlık en içten dileklerimle sana vasiyetim,
Haksızlık bak arılar geldi bir hoşgeldin de.
Arılar
Adeta
Sen,
Adeta sen arılar,
Ve sahnede bir iğne varsa,
Eninde sonunda patlar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar