Korkuyorum

Korkuyorum senden
Hayatıma girmeden
Merkezi olmandan
Sana kapılmaktan korkuyorum.
Yalnızlıktan
Bir tek seni aramaktan
Senden başka bütün insanlardan
Uzun süreli suskunluklardan korkuyorum.
Sensiz yapamamaktan
Mutlu olamamaktan
Yediğim içtiğimden yalnız tat alamamaktan
Çocuklar gibi ağlamaktan korkuyorum
Elini bir daha tutamaktan
Elini son kez tutmaktan
Yüzüne yine öyle bakmaktan
Kavgalardan korkuyorum
Üşümenden
Üzülmenden
Bensiz sevinçlere ortak olmandan
Beni düşünmemenden korkuyorum
Resimlerine bakmaktan
Resimlerinde olmamaktan
Taş çatlasa bir anı olarak kalmaktan
Kararlılığından korkuyorum
Ağzına geleni söylerkenki fevriliğinden
Girişkenliğinden
Neşenden
Selametinden korkuyorum
Sana tutulmaktan
Sensiz günlere uyanmaktan
Bağlanmaktan
Sana aşık olmaktan çok korkuyorum

Bana kalbini ver,
Bu sefer terk etme beni.


Yorumlar

Popüler Yayınlar