Düşman Ayağa

Minimalist gözler,
Masalarla sandalyeler arasındaki nüans farkını ortadan kaldırıyor,
Bazı ayrıntıları kaçırmam,
Senin masumiyetinden kaynaklanıyor.

Sen gidince,
Motivasyonumu yeni türlerle sağladım,
Ayakkabılar aldım mesela,
Arkasına basmadan çıkarmaya özen gösteriyorum.

Ehliyetimi ısıran kaçkınlardan,
Olmadık anda tutan hıçkırıklardan,
Alarm çalmadan biten uykulardan kaçıyorum,
Gözlerin beni yakalıyor.

Büyük bir hevesle gittiğim mekanlar,
Yatağa yattığım anda beni geri çağırıyor,
İyi gelmeyeceğini bilsem bile,
Kendi evim bana seni hatırlatıyor.

Bu evde parmak izlerin,
Acemi,ürkek bakışların kaldı,
Öpmediğin omuzlarım,
İçmediğin şaraplarım var mahzenimde.

Yola çıkınca,
Arkasına basmaktan korktuğum ayakkabılarım,
Onlara bakan düşman gözlerini arıyor,
Gittiğim yere iradem değil,onlar karar veriyor.

Gözlerine merhaba,
Gözlerin güzel,
Gözlerini sakın,
Çünkü onlar en çok bana özel.

Yorumlar

Popüler Yayınlar