Optimal Yavaşlık


Kendimle başa çıkamıyorum
Bu iyi havalar ve bu kötü havalar
Genel olarak beni mahvediyor.

İnce bir yelle sarsılıyorum
                        zemin altımdan kayıyor.

Kesik bir gülümseme
                        aklımı bulandırıyor

Yoruluyorum aleladelikten
Durduk yere durmaktan durmaksızın duraklarda
Kurduğum düşlere müteakip otobüsüm geliyor
Bölünüyorum.

Ayrılıyorum ince ince sayfalara
                        ayırılıyorum geldiğim diyarlardan

Soyuluyorum bir takım kabuklu meyvelere
                        soyunuyorum en sert kabuklarımdan 

İçimle dışımın bir olmadığı ortaya çıkıyor
Bazı derin sularda doğalgaz bulunuyor
Ve bazıları buna inatla seviniyor
Kırılıyorum.

Dünyevi hazların en basitiyle mutlu olanlar
Bir şekilde yatağa mutlu giriyor

Kendimle başa çıkamıyorum
Duygularım bir başına kaldıkça köreliyor

"Aynı bisiklete binmek gibi" felsefesi
                        mutluluk mevzu bahisken işlemiyor

Bünyemin rezistans gösterdiği güzelliklere
                        artık aklım dahi tepki vermiyor

Yorumlar

Popüler Yayınlar