Çayırda Sohbet


Taze çiçekler topluyorum sonsuz çayırlardan
Renkli ve adını bilmediğim anılardan bir buket yapıyorum
Oturuyorum boşluğun ortasında, seni yanıma koyuyorum

Biraz sohbet ediyoruz konuşulacak çok az şey kalmış
Yarınlara değil geçmiş günlere dalıyoruz mecburiyetten
Biraz da hatırlamak istiyoruz terk edişlerimizi

Temiz bir hava alıyoruz uzun zamandır çekmediğimiz nefeslerimizden
Güneş batıyor ama biz de batıya vermişiz yüzümüzü şanssızlık
Dönüp bakmıyoruz da güneşe
Çünkü geçmişe yeterince takıldık

Topladığım buketi vermeye yer arıyorum sana
Bunları sana romantik olsun diye topladım
Bunları demek için

Birkaç sessizlik sonra dalıyoruz karanlık biraz daha uyuşturmuş bizi
Yeşil çayır
Arkasında uzanan sonsuzluk
Huzursuzluk bizi terk ediyor
Şimdi yeniden tanıştık
Gün artık bizi terk ediyor

-"Gidiyorum yakında buralardan"
-"Şimdi gidiyorum o zaman"
-"Gelecekle işimiz yok"

Heyecan bizi terk ediyor
Bakışların
Ardından yüzünün çizgileri
İsmini bilmediğim çiçekler gidiyor
Artık tarihe karıştık.


Yorumlar

Popüler Yayınlar