Çağdaşboard (Oyunlu başlık nasıl?)


Gözünden geçmişlerin ve hislerin gölgesi
Kalbime sansürlü yansıyor

Bu işi içimde bitiremiyorum.

Sevgi dolu notlar, sayfalarca mektuplar
Yazılma amacıyla birlikte tüketim tarihini aşıyor
Yerlerini gariplik, yavan cümleler ve boş vaatler alıyor

Bazen seni özledim sanıyorum
Öyle tavana bakmalı
İçkisini koyup balkona çıkmalı oluyorum

Bazen sinirleniyorum gibi geçmiş diyaloglara
Duşta duvara karşı daha iyi cevaplar düşünmeli
Çalan ekstra giderli pop şarkısına hüzünlenmeliyim diyorum

Bazense yanılıyorum
Yalınıyorum karma karışıklıklardan
Anlaşmazlıklara komplike anlamlar yüklemeli
Bir sonraki ilişkime hükmetmeli gibi hislerle doluyorum

Tüm bunları bir günde yaparken ağırlığınca yoruluyorum
Tansiyonum falan düştü herhalde diyorum yaşlı gibi

Yüzünü ekşitmeden balkonda viski içmeye çıkıyorum
Duşakabinden inen damlaları yarıştırıp
Fonda çalan 2017 yazının hitleriyle düşünüyorum

Düşünüyorum
Düşünüyorum da
Bazen neyi düşündüğümü kestiremiyorum
Gece yataktan fırlamalı fikirlere kapılıp
Bu işi bir türlü içimde bitiremiyorum

Yorumlar

Popüler Yayınlar