Suçun Katili



Yaşamak güç böyle suç aletleri etraftayken
Küllükler doluyor ve kömürler sönüyor uzun gecelerde

İçimin katili hançerini unutmuş içimin içlerinde
Elbet geri dönecek

-Pardon sırtım kılıcını acıttı mı?
-Efendim?
-Arkamdan saplarken diyorum
-…

Kalburüstü kamburlar geçiyor şamdanlarla
Utan utan! diye bir güruh ellerinde meşaleler

Yana doğru çeviriyorum kafamı çekmeyen anten misali
Şimdi her yerim uyuşuk karıncalı ve proleter 

Konuşmamız lazım diyorsun ve giyotinler kuruluyor sokaklarda
Haklıydın dediğinde cellatlar kapıda
Bir ara ağlayacak gibi oluyorsun
Ve bombalar yağıyor sokağıma

Onca suç aleti etraftayken yaşamak abes kaçıyor
Boy veriyorum boş verdiğim dertlerin çamurundan
Boyum da ortalama bir boydur yani
Çok batmış olamam çıkabilirim düştüğüm kuyulardan

Selam veriyor atom bombaları ve atlı karıncalar
“Was ist das?” mı diyor Almanca öğrenmeliyim şu aralar
Vasistas da diyor olabilir zira karanlığım karanlıktan
Günahlarıma bir perdeyle açılmalı
Paramparça olup ıssız illere saçılmalıyım diyorum

Hazır testere asılıyken duvarda
Testere ve kuru sıkı bir silah
Yani bir çerçeve içinde seninle ben
Çerçeve “Warum?” diyor bak yine Almanca
Varım diyorum tutuşuyor elimde kuru sıkı tabanca

Yaşamak bir fantezi
Hele onca suç aleti varken etrafta

Yorumlar

Popüler Yayınlar