Acil Durumda Beni Kırın


Vurdu tambur
Açtı çiçek

Korkma büyükler tutar elimizden

Bir muhabereydi ki kalındı yalnız
Delindi dehliz
Uyuldu
Sessiz

Gezegenler farklıydı bizim canımın içi
Gezilenler farklıydı
Söylediklerinde haklıydın evet
Güldüğünde farklıydın

İki ayrı tepeden iki ayrı göğe yükseliyoruz
Terimiz üzerimizde soğuyor
Büyükler havlu teyakkuzunda

Yapma canımın içi bak soldu güneş
Kaçtı ışık
Yandı ateş

Geçen rüyamda gördüm seni
(Bu taktik hiç eskimez)
Yine karamsardı gözlerin
Yanakların ellerin yara
Yaraydı eğer görebilseydim için
Dizlerin dirseklerin yada

Büyükler temizlesin yaralarını
Paklasın iksirli sularıyla

Durdu tambur
Soldu çiçek

Sen daha dur
Böyle daha çok gün geçecek

Şiir defterimi bitirdim bugün
Kapatıyorum dükkanı
Kalemleri yutuyor
Anıları tutuyoruz karton kutularda

Büyükler masamı toplasın

Gözlerimiz kısık canımın içi
Gönlümüz kara
Görmek için değil daha çok ağlamak babında
Öyleydi en azından rüyamda

Büyükler silsin gözlerini
Ellerini okşasın
Büyükler öpsün sen isteyince yanaklarından
Sıkılında gönlünü hoşlasın

Yorumlar

Popüler Yayınlar