İç Ses

Acemi taklalar halinde tüm denizler,
İç sesini dinlemek en acılı intihardır,
İnsan da en çok bu yüzden sever zaten,
Ağaçlar yaza hazırlanır,
Ama henüz bahardır.

Bazı süreçler bazen hızlanır,
Sen oralı olmadığında,yanaşmadığında,
Yalnızlık meşrulaşır,
Çok da kötü bir şey değildir artık ayrılık.

Umursamazlıktan bahsetmiyorum hayır,
İç senini dinlemektir bu,
Yağmuru erteleyip,
Faiziyle doluya tutulmaktır olsa olsa.

Ne garip belki de hayatının tam bu bölümünü hiç hatırlamayacaksın.
Oysa şuanki hislerin ne kadar gerçek,
Dertlerin ne denli büyük.

Üşenilip poşet içilen çaylar,
Yarıda bırakılıp bitirilmeyen kitaplar,
İnsanın iç sesinin oynadığı oyunlar,
Yalanlar.

Bunların hepsi unutulur,
Sen hafızaya kaydedecek birkaç anı bul.
Bırak beni,
Beni unutursun.

Beni böyle meselelere alet etme,
Benim aklımda kötülüğe yer kalmadı.
İç sesim paydos diyor,
Kapat bu dükkanı,
Git buralardan artık.

Yorumlar

Popüler Yayınlar